onsdag 9 december 2009

chalalalala chalalaalala...

.... jaaaa Edsbyn vanna alltså slaget om hälsingland ikväll =)=)=) man kan inte annat än va lycklig en stund som denna!

Jag har sen senast lyckats med att vara sjuk. Typ magsjuka eller nåt med feber å spyningar på hög nivå. inte skoj kan ja lova så nu lämnar vi d och det gamla året bakom oss och ser fram mot ett nytt härligt år igen.... inga mer sjukdomar å bara lycka önskar ja mig! :)

Lämnar in gruppuppgiften imorgon med så sen e vi av med de! sååå skönt kan ja lova. Bara en opponering kvar sen e d julledigt me pluggandet. Pratade med min kollega elin idag å hon sa då att d e ju bara hon å ja där över jul på jobbet som har jobbat tidigare så d här blir nog riktigt skoj...not. Men vi hoppas de andra kommer in i det snabbt så vi slipper vilja ta livet av oss på själva julafton.

Imorgon blir d introfest ser fram mot d.. ska får tre rätters serverad å jag behöver inte göra nåt...precis som d ska va för en chef ;)

Älskar livet!

pusspuss

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen vännen min....Jag har inget nummer till dig så jag skriver här=) Hoppas allt är bra med dig? Jag har tagit svininfluensan sprutan så jag är lite seg men men...Ta hand om dig och ha en grym födelsedag..Puss och Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Men usch att ha en så stressig julafton. För mig känns det iofs konstigt att folk ens lämnar sina barn till okänt folk på julafton men vad vet jag :o) Hoppas det går bra för er iallafall! Och att du har en fin födelsedag nu när du bor för långt borta för ett besök! *kraaaam*

    SvaraRadera
  3. Hej! Grattis på fördelsedagen! Men du är väl på fest därför du inte svarar på tfn...! Hoppas du har haft och har en fin dag// Lisa

    SvaraRadera