lördag 12 december 2009

då har man kommit ett snäpp till närmare graven

Japp gammal å grå börjar man väl bli snart... men ja e rätt glad ändå. :)

Har haft introvecka nu då och på min födelsedag så var vi uppe i en stuga på fjället och lagade mat och myste tillsammans allihopa, vääldigt trevligt måste ja säga!

Jobbar som vanligt mest jämt.. eller göra andra saker. Borde plugga så nu har ja ett stort moln av dåligt samvete över mitt huvud som bara dundrar hela tiden å vill att ja gör nåt åt d. Hade planer på å fixa d ikväll, lördagkväll men så pratade tjejerna in mig på en bättre väg... spela spel och dricka vin.. haha jaja men d e faktiskt lördag.

Imorgon e jag ledig så då blir d plugg skidåkning och fixa pjäxorna. Igår shoppade ja ny grön hjälm och gogglar.. väldigt fint måste ja säga!

Näe nu ska ja försöka få i mig nåt i magen sen borde väl jennie komma förbi snart å hämta upp mig :)

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar