måndag 21 december 2009

prat å prat å prat

Jaa då har vi haft ett snack ja å exet om att vi ska bete oss å inte va så arga på varandra... Kan ju va svårt d här med ex å jobba på samma ställe.. hur blir d om nån träffar en ny.. eller hur umgås man med sitt ex som man vill vara vän med.. man umgås ju inte lika mycket som innan.. ja iaf så kan d va svårt me ex å d vet säkert alla...
Ja å mitt ex har då pratat i säkert tre timmar ikväll om just såna saker och vi får väl se om d blir någon bättring mellan oss eller hur d nu blir.. Bägge vill väl vara vänner vad ja förstår men vi agerar väl inte riktigt så i många lägen.
Hoppas verkligen på alla sätt och vis att vi kan fortsätta vara vänner men det kommer nog bli väldigt annorlunda än tidigare iaf.. och d e väl som det ska va gissar ja.. Och för de som funderat på mina känslor mot mitt ex så kan jag bara säga att jag verkligen inte vill vara tillsammans med han igen.. två så olika människor får man leta efter.. men ja tycker om han som en vän..ja när vi är vänner då ;) hehe

Jag har inget annat ex som jag umgås med.. fast d kan ju även bero på att vi verkligen inte bor i samma länder :) Jag är kompis med dem men vissa nya flickvänner gillar inte den grejen.. seriöst så är det nåt man bara måste ta.. alla människor har ex och att d valt att fortsätta vara vänner får man på köpet bara.. sen kan man ju va vänner på olika sätt :)

Blev ingen innebandy för mig ikväll.. hann inte med det. Kändes viktigare att prata klart.

Jag har mått så bra å haft så skoj här tidigare men nu e d en lite tråkigare period där jag inte känner mig lika lycklig, känner mig lite ensam.. känns tragiskt att känna sig ensam men det gör man ju ibland även om man har vänner runt sig..ja brukar inte bara säga d.. men d är som det är och det blir väl bara bättre kan jag tro :)

Jag längtar som fan att åka över till Irland i januari.. ska bli tokskoj att se vännerna igen!
Jag som säger att jag älskar att vara här jämt.. just nu skulle ja älska att bo i en stad med mina vänner nära mig.. men snart kommer jag älska att vara här igen..bara hålla ut! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar