lördag 5 december 2009

hemma i dalen igen

Ja då har ja alltså landat i dalen igen efter mitt äventyr till trysil. Det var en väldigt rolig vecka och jag är så nöjd så :) förutom att ja får höra lite skit när ja kommer hem som nån i trysil har sagt till chefen som verkligen inte va sant så d kändes lite så där... men men om den e knäpp så kan inte ja göra nåt åt d.

Jag har haft min tenta nu som jag var så rädd för, eftersom jag inte hade hunnit plugga så mkt meeeen d gick bara fin fint och jag hade endast ett fel av 30 =)

Sen ja kom hem så har ja bara jobbat varje dag.. lite jobb blir d imorgon med för det blev lite mkt bokningar så d behöver nog hjälp. Var på afterski igår, mycket trevligt. Det blev lite öl på skistua sen hemåt och såg på på spåret och idol med några vänner.

Har även hunnit med en underbar massage för nån dag sen.. eller den va inte underbar medan den pågick men guuud så skönt d va dagen efter..

Ikväll e d bak av negerbollar och lussekatter ska bliii supergott hoppas ja på! =)

Puss å hoppas ni har en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar