torsdag 17 december 2009

dan före dan

Imorgon kommer mamma å pappa på besök! =)
Det ska otroligt skoj.. undra bara vad vi ska hitta på för graderna börjar krypa nedåt -20 här....

Igår var ännu en dag där ja inte var hemma många minuter.. på morgonen innan jobbet som började kl 8 och sen i 40 min på kvällen när ja kom hem och innan ja drog vidare..
Det är tur jag älskar mitt jobb annars skulle man ju bli galen!
Igår hade vi förutom sista dagen på utbildningen även aking med gaupen i Gaupeland. Jag var gaupe i två timmar. Det var kallt ute -14 eller nåt men jag svettades i den där dräkten så ja trodde ja skulle dööööö.....

Efter en massa dans och skoj med barnen så drog ja hem och svirade snabbt om till partystassen för d va fest hos elin och veronica. Det blev en massa tjo å tjim, kortspel å allt... innan vi begav oss till elgen för lite uteliv. Ja d va skoj på elgen men ja hade önskat att vi inte hade spelat så mycket spel innan kan ja lova... för d va halt på golvet på elgen och det hade säkert varit mindre halt om vi inte hade druckit lika mycket...:) Men som sagt skoj hade vi!

Nu sitter jag på jobbet och ska till och göra nåt vettigare.. men min jobbdator e lite seeeg idag den vill inte funka som den ska så d tar lite tid...

Ha d gött folkens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar