tisdag 15 december 2009

helt oootroligt

Ja hejsan... ni håller väl alla på och julestökar som bäst nu förstår jag. Själv satte jag upp min lilla fina gran i fönstret för typ en vecka sen så jag är klar. Har även bakat lussebullarna och orkar inte med att baka pepparkakor..

Igår var det kick off för hela anläggningen här och det var väldigt trevligt. En lite ny tappning på det hela var det iår med en panel bestående av några chefer som svarade på olika frågor ställda av Lampan, en svensk kille som jobbar inom skistar.
Efter detta blev det svensk/norskt julbord och en massa öl och vin för dem som ville...

Det lite komiska är tycker jag, att alla nya i skidskolan har varit här i en vecka och....... det är redan minst 12 stycken som flirtar/ligger med varandra... jaa det är ju inte bara d nya utan ihopblandat med den gamla personalen då. Jag tycker det är helt otroligt måste ju vara nåt slags rekord. Igår satt några av oss som inte är inblandade i den cirkusen å såg på och skrattade gott.. undra om alla av dem förstår hur uppenbart det är :) Nej jag är inte avundsjuk om nån tror d... vet ni hur gamla de e!?! hehe
Jaja det är iaf bra att alla trivs och blir väl omhändertagna ;)

Jag har ju min introvecka nu och den flyter på bra... fortsätter två dagar till sen blir det en avslutande fest med branscherkväll på onsdag så det hoppas jag blir skoj!

Utanför fönstret är det vääääldigt mörk fortfarande men vackert! Svart/blått och vitt med små lampor överallt på berget från stugorna.... härligt!

Så nu ska ja fortsätta jobba lite =)

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar