måndag 21 december 2009

måndagskväll i fjällen

Vad sker då da...? ja d kan man undra.. skulle ha gjort julskinka å sånt me exet å hans sambos men d verkar d inte bli nåt av.. kanske lika bra me d...

Funderar på att göra min egna julskinka.. fick ju en liten en av jobbet i julklappslådan. Jag har städat åt Sigurd och jag vet ärligt talat inte hur han mår.. han ligger uppe vid ytan, känns som att det inte är ett bra tecken..
Men nu blev d fart på han. Hoppas det inte är sista dödsrycket...
Såå va blir d då av min kväll.. Ja gröt till middag först sen julskinka på mammas tunnbröd! Om jag orkar så ska jag gå på gym plus innebandy ikväll för d va super länge sen..
Annars så skulle ja vilja att nåt oväntat och skoj hände i mitt liv.. är lite väl slentrian just nu.. Förutom på jobbet där d e full fart och nytt hela tiden. Idag så kom d absolut högsta hönsen upp på jobbet.. Det är alltså vd'n för koncernen och dess två huvudägare.. d traskade alltså in på mitt jobb och ville se hur vår avdelning såg ut och de var väldigt trevliga så det var en trevlig pratstund vi fick :) Hoppas de var nöjda med oss.. enl ryktet så tyckte de att det var en superfin avdelning! Känns väldigt bra :)
Vad vissa människor e tråkiga... jag gillar verkligen inte folk som har näsan i vädret och tycker d är bättre än andra... och inte d som är rädda för mig heller.. seriöst vem e ja å va rädd för...snark för dessa. Jag lovar att jag inte bits om man pratar med mig istället för att gå genom någon annan.. men men d e inte alltid lätt att va ung å osäker....:)
Imorgon kommer martina och jocke å ska jobba hos mig så det ska bli superskoj!
Näe nu moooot julgröten!
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar