tisdag 22 december 2009

Julstämmning

Ja det måste man ju försöka få.. så ikväll har jag griljerat julskinkan..mmmm! Tyvärr så glömde ja ju häva på ströbrödet men men senapen å d va ju på iaf :) Var så hungrig att ja trodde ja skulle svälta ihjäl när ja kom hem idag så d e väl ursäkten till att ja missade den detaljen.
Så min middag idag blev nygriljerad skinka, potatis, prinskorv, vitlökskorv, rödbetssallad och ägghalvor med majonäs.... å oj så gott det va!
Blev tokmätt och somnade sedan skönt till sunes jul..

Nu håller jag på å fixar pepparkakskola och kokar potatis till matlådan... Men börjar få lite sällskapsabstinens känner jag så imorgon måste jag nog hälsa på nån..om det inte blir clinic då men oddsen för det lär ju inte vara så höga...

Nu ska ja provsmaka min kola...:)

pusspuss

1 kommentar: