tisdag 2 juni 2009

D kan bli kallt å blåsigt vid fjorden..

Med min vanliga tur med vädret så har vi ju nu när jag är ledig fått sämre väder här. Det var soligt å så idag meen nordanvinden lurade i bland bergen å har nu mot kvällen verkligen svept in... Ska tydligen bli regn nu så länge man kunde se på den 10 dagars prognosen..

Satt o kollade in lägenheter i sthlm å övriga världen idag.. inte så farligt dyrt tycker ja. Alltså dyrt e d ju men d kostar ju en jävla massa om man vill bo i sthlm.. I italien hittade ja massa hus på vischan med vinodlingar, ekträd å olivträd. d va nära till både hav och skidåkning..synd att varken jag eller jonas e upplagda för att bli italienska bönder eller renovera hus just nu.. men d skulle nog kunna bli riktigt najs för den som orkar å har pengarna!

Oj nu börjar regnet! Funderar lite över vad ja ska ge Arja å teppo i bröllopspresent.. Några förslag? Pengar vill d ju ha såklart men d e ju lite trist.. jaja.. Kirppu har ju iaf bokat hotellrum åt mig henne å tiia så d va ju superbra! Nu måste ja bara checka upp d där med bussen mellan hotell o fest å kyrka hmm massa att tänka på visst..inte bara att glida upp till bröllopet :)

GI rullar på.. har ätit supergott idag igen.. mer avokado å tonfisk, lax å grönsaker... Det är sååå gott ni måste bara testa å äta sånt här! mmmmmmmm

Näe nu har vi varit uppe superlänge min kära å ja :) Såå läggdags efter en skön promenad till stranden..

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar