torsdag 18 juni 2009

Regn å regn

Vi som sluppit regnet ett tag nu.. Just när midsommar ska till å bli av å allt... men d e väl i sin ordning då..

Nu ska jag försöka slänga ihop ett snapsvise häfte innan jobbet, får se om jag hinner bara.

Annars har d väl inte hänt nåt speciellt här.. Hade ju personalmöte häromdagen och då sa vår chef att jaaa jag vet att det kan kännas tungt att jobba på helger och sånt när d andra är lediga så därför så får ni gratis mat i resturangen under helgen. WHAT!!?? Helt otroligt! Vadå jobbigt å jobba helger.. det var väl d vi väntade oss..gör väl alltid d i dalen med så... hehe men men inte ska jag klaga. :)
Vi ska även ha en personalfest som han tydligen lägger ner närmare 20 000 på så jag undrar vad för fest d ska bli!

IMorgon e d midsommarafton alltså! Jag har köpt tårtbotten, grädde, banan, hallon och jordgubbar så ikväll blir d till att göra tårta och köttbullar :) Hoppas bara att jordgubbarna räcker annars måste jag nog fråga om nån som e ledig kan köpa lite mer imorgon...

Jaaa näe nu ska ja väl äta frullo och göra lunch, jobbar till 20 ikväll...snark!

trevlig dag på er!

1 kommentar: