lördag 20 juni 2009

Trött och sliten

Inte för att jag drack nästan något igår.. d räknas väl inte när man dricker ett glas vin?!

Igår var det väldigt mysigt med först till förrätt köttbullar, potatis, skagenröra, rödbetssallad... mmm... Jaa jag vet bröt mot förbudet med kolhyrdaterna igår.. Efter det så grillade vi kyckling! Guud så smarrigt allt var. När solen gick ner bakom bergen och det blev lite kallare så gick vi in och såg Aha's comeback på tv och smaskade i oss jordgubbstårta...
Idag så mår jag väl som jag förtjänar alltså... efter denna kohydratchock för min kropp har jag alltså inte mått bra idag. För d första så var jag fortfarnade tokmätt när jag vaknade och åt en morot efter två timmar på jobbet bara.. sen masade jag mig till restaurangen och åt lite lunch men sen har ja inte fått ner nåt mer utan bara legat och haft ont i magen och mått dåligt.

Tänk vad maten spelar roll.. har varit så vimsig hela dagen idag.... usch!

Näe men nu e d hemmakväll med sommarkrysset... saknar gry lite där. Carina Berg e ju bra men Gynning.. snälla va e d som e bra med henne? ok hon e snygg men den där skånskan e ju bara för hemsk!

Byebye for now och imorgon blir d Bergen baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar