söndag 7 juni 2009

Golfbana

Jaaa äntligen e fåren utanför fönstret borta å ja har fått min egen golfbana :) Tyvärr e den lite besudlad med fårlortar här å var men d kanske man kan slå bort...
Pratade med bondens fru om mina golfplaner men då berätta hon att d ska låta gräset växa å få hö till fåren som d ska äta till vintern... men men golfbana ett tag till iaf! måste ju även träna på att slå i ruffen så d blir bra d me :)

Var just å såg Marley and me... visste inte mer om filmen än dess skådespelare.. trodde d var nån av dem som hette Marley men d visade sig vara en hund som var hopplös. Man fick följa dem under fyra år av deras liv med hunden och när d fick barn å så.... Inte vad ja hade väntat mig direkt men inte heller helt värdelös.. får väl kanske två blommor av fem..eller kasnke till å med tre för ja fick ju skratt lite gråt på slutet meningen spänning direkt..

Nu väntar jag på morgondagens resa mot den stora staden! Najs ska d bli!
  • Stad
  • Shopping
  • Konsert
  • Hotell
  • Hotellfrullo, jaja gi men d finns nog mkt gott ändå!
  • Ikea
  • Café
  • FOLK!

Ha d folkens nu ska ja fortsätta med mitt liv....

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar