lördag 6 juni 2009

Nykterist

Ja nästan kan ja kalla mig d! Har inte druckit en enda droppe alkohol sen den 3e maj.. d ni!
Efter säsongen så behövde ja d kan ja lova å jag har inte saknat d alls, inte ens tänkt på d. Förräns idag när jag kom på att vi ska se på fotboll, Sverige - Danmark, utan öl... Konstigt men istället ska jag äta en fruktsallad.. haha typ lika va?!

Idag var nog den tristaste ja har haft på ett jobb på väääldigt länge. Senast var nog när jag jobbade på turistbyrån när jag var typ 16-17.. Det har varit en fin solig dag och då vill turister inte vara inne å se på något och jag kan inte annat än hålla med dem d ska vara ute i den riktiga naturen då! Meeen att d blir trist för oss..

Jaja pengarna rullar ju in oavsett om d e folk där eller inte och d e d viktiga för mig just nu!

Nu skriker Ramsey på tv åt folk, undra varför han e så arg hela tiden.. kan inte va bra för hjärtat.

Snart ska grillen på å laxen å grönsakerna fram! Sen kommer vår nya jobbarkompis hit, skoj å ha nån mer än J å prata med en kväll :)

Trevlig kväll å GO SWEDEN GO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar