tisdag 16 juni 2009

Ledig dag och drömmar om bröllop

Jaa alltså inte mitt eget bröllop.. Jag har under morgonen drömt att 3 av mina vänner skulle gifta sig. Det var först Sandra som hittat nån ny och enl min dröm gifter sig den 11 juli redan så hon må väl skynda på å hitta någon nu då..eller d kanske fixades i helgen vem vet ;)
Vesslan hon hade med hittat nån karl i sthlm och jag var där i hennes lägenhet som hon skaffat i vasastan och förberedde oss inför den stora dagen!
Sen va d en annan vän med pojkvän som träffade en annan och gifte sig direkt med honom.....hmm

Anledningen till mina bröllopsdrömmar e nog min väns Arjas bröllop om en vecka! Satt å kollade på deras bröllopslista på nätet igår och d va mest bara kaffekoppar å fat som fanns kvar så d blir väl d då gissar ja. Ska köpa present med mina kompisar så jag tror d blir bra vad d än blir.

Iaf så börjar ja tvivla på GI eller så gör jag nåt fel... det som gick så bra ibörjan... har stått still i två veckor nu och vet inte varför. Men det e ju god mat så ja kan väl fortsätta äta d men då måste man dra ner på fett om jag till exempel tillåter mig äta godis iblnad å sånt... annars blir d nog galt.

Idag ska jag upp på Hardangervidda å traska lite tänkte jag.. ni som åkt trollstigen vet vilken sorts väg jag får upp... hoppas verkligen d e vackert där uppe! Solen skiner så d blir bikini under så man kanske får lite färg me på kuppen =)

BYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar