fredag 5 juni 2009

Kött!

Jag älskar ju kött! Har inte riktigt fattat dock varför jag alltid ska bo i så dyra länder.. E inte så ofta ja äter kött AL men d blir mkt fisk! D e mumma d me!
Kolhydraterna klarar ja mig bra utan.. har ju liksom inget som lockar här i nåårge... har inte sett till nån färskpotatis eller färsk pasta eller nåt sånt mumsigt..

Ikväll ska vi äta köttbullar å sallad.

Såg ni att Söderling har gått till final i paris!?! Heelt otroligt va skoj! Skulle sååå gärna vilja se matchen på söndag meen jag jobbar såklart.

Mamma ringde idag å berätta att d ska åka till usa på semester i sommar...två veckor i mellanvästern! Lät väldigt skoj med besök på olika indianreservat, yellowstone å klippiga bergen.. De skulle även på Mall of America.....dit skulle ja vilja åka med...:(
Ska ju försöka prata i pappa att vi ska åka till New York när han fyller 60 nästa år..borde väl inte vara såå svårt :)

Annars så händer d väl inte så mkt mer bland bergen hos oss.. en get hoppade ner från taket häromdagen. Ja alltså vi har getter gåendes på taket, inte hemma, men på jobbet... det e ju grästak å då behövs ju getterna för att tugga ner d till lagom längd.

Har stått still på samma vikt i tre dagar nu.. men d har ja gjort förr å sen har d kommit en minskning så ja väntar väl på en minskning snart igen :)

IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA IKEA
Dit ska ja på tisdag =) skoj va?! Värsta utflykten för en bergbo som mig ... ska köpa lukta gott ljus så d inte luktar lika mycket gammal tant här hemma..

Näe nu ska ja sluta tjata ni har säkert viktigare saker för er än att läsa detta joll =)

puss å bye bye

1 kommentar:

  1. Ja fisk lät bättre, jag har fasligt svårt för kött numer... -__- Men va bra att ha gratis mat på taket då! Råriven get är ju inte fy skam det...

    SvaraRadera